
Украина. Пособие на второго ребенка.

Наталья Герасименко Мыслитель (8848), закрыт 6 лет назад
Если мой второй ребенок будет от другого отца, мне выплатят как за второго, или как за первого? (второй брак)
Лучший ответ
a-kula Мудрец (14540) 6 лет назад
Как за второго ВАШЕГО - независимо от отцовства.
Кстати, о выплатах.
Допомога при народженні дитини, яка народилася після 31 грудня 2007 р. , надається у розмірі 12 240 гривень — на першу дитину, 25 000 гривень — на другу дитину, 50 000 гривень — на третю і наступних дітей. Виплата допомоги здійснюється одноразово при народженні першої дитини в сумі 4 800 гривень, другої дитини — 4 840 гривень, третьої та наступних дітей — 5 000 гривень, решта суми на першу дитину виплачується протягом наступних 12 місяців (по 620 гривень щомісяця) , на другу дитину — 24 місяців (по 840 гривень щомісяця) , на третю і наступних дітей — 36 місяців (по 1250 гривень щомісяця) рівними частинами.
Остальные ответы
ALEX Ученик (214) 6 лет назад
Вы рожаете, вам и заплатят.