Mail.RuПочтаМой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоискВсе проекты

А Ви згодні: Трагізм стосунків в тім, що почуття завжди коротші ніж життя?

yuliya_bastet Гуру (3891), закрыт 5 лет назад
Лучший ответ
8trdhnmu6 Гуру (3283) 5 лет назад
PHASE 0:

ევალდ აავი
აალია
ანტი აარნე
ნიკოლოზ აარონი
ვასილ აბაევი
აბათაი-ხანი
აბაი კუნანბაევი
ნიკოლა აბანიანო
აბას I (ირანი)
აბას იბნ ალ-აჰნაფი
ასლან აბაშიძე
ასლან (ასლანბეგი) აბაშიძე
გიორგი აბაშიძე
დავით აბაშიძე
დიმიტრი აბაშიძე (რეჟისორი)
ვასო აბაშიძე
თამარ აბაშიძე
ლეილა აბაშიძე
მემედ აბაშიძე
როსტომ აბაშიძე
აბდ არ-რაჰმანი
აბდულა-ბეგი
სინძო აბე
ერნსტ აბე
Источник: :0 ESAHP
Остальные ответы
Vasyl Yuriv Гуру (3711) 5 лет назад
Справжній трагізм - це коли життя коротше, ніж почуття
Источник: Ромео і Джульєтта. Або там Отелло і Анна Кареніна...
Гороскопы от Леди Mail.Ru
Совершенно избежать проблем не удастся, зато получится не придавать большого значения мелочам и не расстраиваться из-за пустяков. Даже если вы...