Mail.Ru Почта Мой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоиск

Если у жены право на имущество мужа , после развода

Ученик (100), закрыт 4 года назад
Лучший ответ
право есть на совместно нажитое имущество.... и делится оно
в судебном порядке или по соглашению сторон... .
подробности в личке.
Источник: сам адвокат
Остальные ответы
до развода да а после развода нет
Есть право. На совместно нажитое имущество, если брачный (или другой) договор не предусматривает другого.
Если это имущество появилось в годы брака то да. Если раньше или в наследство то нет.
Майно, що є особистою приватною власністю дружини,
чоловіка

1. Особистою приватною власністю дружини, чоловіка є:

1) майно, набуте нею, ним до шлюбу;

2) майно, набуте нею, ним за час шлюбу, але на підставі
договору дарування або в порядку спадкування;

3) майно, набуте нею, ним за час шлюбу, але за кошти, які
належали їй, йому особисто.

2. Особистою приватною власністю дружини та чоловіка є речі
індивідуального користування, в тому числі коштовності, навіть
тоді, коли вони були придбані за рахунок спільних коштів подружжя.

3. Особистою приватною власністю дружини, чоловіка є премії,
нагороди, які вона, він одержали за особисті заслуги.

Суд може визнати за другим з подружжя право на частку цієї
премії, нагороди, якщо буде встановлено, що він своїми діями
(ведення домашнього господарства, виховання дітей тощо) сприяв її
одержанню.

4. Особистою приватною власністю дружини, чоловіка є кошти,
одержані як відшкодування за втрату (пошкодження) речі, яка їй,
йому належала, а також як відшкодування завданої їй, йому
моральної шкоди.

5. Особистою приватною власністю дружини, чоловіка є страхові
суми, одержані нею, ним за обов'язковим особистим страхуванням, а
також за добровільним особистим страхуванням, якщо страхові внески
сплачувалися за рахунок коштів, що були особистою приватною
власністю кожного з них.
{ Частина п'ята статті 57 в редакції Закону N 524-V ( 524-16 ) від
22.12.2006 }

6. Суд може визнати особистою приватною власністю дружини,
чоловіка майно, набуте нею, ним за час їхнього окремого проживання
у зв'язку з фактичним припиненням шлюбних відносин.

7. Якщо у придбання майна вкладені крім спільних коштів і
кошти, що належали одному з подружжя, то частка у цьому майні,
відповідно до розміру внеску, є його особистою приватною
власністю.

У жены есть право на половину СОВМЕСТНО НАЖИТОГО имущества, если нет брачного контракта
Всё имущество мужа после развода должно оставаться у жены... так надёжней.
А у бывшего мужа есть право на Ваше имущество? На раздел совместнонажитого имущества подать можете.
На имущество мужа нет. На совместно нажитое имущество есть, даже если оно оформлено на имя мужа.
Есть право на совместно нажитое в браке...