Mail.Ru Почта Мой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоиск

Какой проходной бал в ВУЗы Украины?

Профи (735), закрыт 4 года назад
Лучший ответ
Министерством образования Украины отменено минимальный проходной балл в ВУЗы (124). Теперь ВУЗы сами устанавливают свой минимальный балл. Возможно, это и будет нынешним проходным конкурсным баллом.
Остальные ответы
Мін'юстом зареєстровано наказ МОН про Зміни до Умов прийому до вищих навчальних закладів України у 2010 році

Основні зміни полягають у такому:
надано право вступникам подавати сертифікат Українського центру оцінювання якості освіти, виданий у 2008, або у 2009, або у 2010 році (хоча абітурієнт не позбавляється права проходити ЗНО щорічно) ;
регламентовано кількість вищих навчальних закладів і напрямів підготовки (спеціальностей) , куди вступник може подати заяву (не більш ніж до п'яти вищих навчальних закладів України та не більш ніж на три напрями підготовки (спеціальності);
надано право вищому навчальному закладу допускати до участі у конкурсі абітурієнтів із сертифікатом, кількість балів якого з непрофільних предметів нижче 124 балів, за умови, якщо кількість балів з профільних предметів становить не нижче 170 балів з кожного предмету;
передбачено врахування середнього бала атестата з округленням до десятих частин бала (за 200-бальною шкалою) ;
надано право особам, які не атестовані з української мови та літератури, складати вступний екзамен з тієї мови, оцінки з якої виставлені в атестаті;
надано право абітурієнтам, які отримали повну загальну середню освіту у 2007 році і раніше, брати участь у конкурсі за результатами ЗНО або за результатами вступних випробувань з конкурсних предметів у вищому навчальному закладі при вступі на навчання без відриву від виробництва.

Наказ МОН N243 від 26.03.2010 "Про затвердження Змін до Умов прийому до вищих навчальних закладів України"