Mail.RuПочтаМой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоискВсе проекты

Що краще мати багато друзів,чи кохану людину?

Юля Деяк Ученик (86), закрыт 3 года назад
Лучший ответ
Муму Тургенева Гуру (4782) 3 года назад
Краще мати і те і друге. Але кохана людина, в якусь мить може десь зникнути.. . А друзі завжди будуть поряд і підтримають то тих пір, поки не з'явиться інша кохана людина. То краще мати багато друзів.
Остальные ответы
Леся Маяцкая Профи (857) 3 года назад
Звісно, краще мати кохану людину (але це лише для мене)
Egoistka Мудрец (16641) 3 года назад
пару друзей и любимого человека
Fortunate Гуру (4373) 3 года назад
Хай жiве вiльна Украiна! :-)
Владимир Мудрец (12649) 3 года назад
треба мати і кохану людину і вірних друзів. також потрібно розуміти одне одного щоб не виникали сварки зза друзів
Светлана Сёх Профи (948) 3 года назад
И то и другое....