Mail.Ru Почта Мой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоискВсе проекты

подскажите красивые слова на украинском языке для молодого человека - с переводом на русский

Ученик (121), закрыт 3 года назад
Лучший ответ
я тебе кохаю.. я тебе бажаю... ты мий проминь небесный в питьми.
я тебя хочу.. я тебя люблю... ты мой луч небесный во мраке.
Остальные ответы
коханий - любимый
красунь мій - красавец мой
Напитись голосу твого, того закоханого струму,
Тієї радості і суму, чаклунства дивного того.
Завмерти, слухати, не дихать, зненацька думку перервать.
Тієї паузи безвихідь красивим жартом рятувать.

Слова натягувать як луки, щоб вчасно збити на льоту
Нерозшифрованої муки невідворотну німоту.
Триматись вільно й незалежно, перемовчати: хто кого.
І так беззахисно й безмежно чекати голосу твого!

Источник: Ліна Костенко