Mail.RuПочтаМой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоискВсе проекты

Що таке Дозвіл та ліміт на утворення та розміщення відходів?

Диран Алексеев Ученик (166), закрыт 2 года назад
Для предприятия необходимо разработать проектную документацию.
Лучший ответ
Екопослуги Знаток (282) 2 года назад
Дозвіл та ліміт на утворення та розміщення відходів
г. Киев, Киевская область.
Підготування пакету документів для отримання Дозволу та ліміту на розміщення та утворення відходів в НПС, для підприємств.

тел. 0668448753, Алексей.
______________________________________________________________________
Керуючись постановою КМУ від 03.08.98 № 1218 “Про затвердження Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів”, необхідно підготувати пакет документів, до складу яких входить:

1.Проект ліміту на утворення та розміщення відходів;
2.Довідка про наявність спеціально відведених в установленому законодавством порядку місць чи об’єктів розміщення відходів (Паспорт місць МВВ) та схема тимчасового складування відходів на території підприємства;
3.Відомості про склад і властивості відходів, що утворюються, а також ступінь їх небезпечності для навколишнього середовища та здоров’я людини (включено до п. 1);
4.Довідка про нормативно допустимі обсяги утворення відходів (нормативний розрахунок) ;
5.Довідка про питомі показники утворення відходів;
6.Довідка про наявність установок (потужностей) з видалення відходів;
7.Довідка про наявність потужностей з утилізації відходів;
8.Копії передачі відходів іншим власникам та копії актів про їх здачу за попередній та поточні роки;
9.Довідка про обсяги токсичних відходів та обсяги утворення, використання і поставку відходів як вторинної сировини і відходів виробництва за попередній та поточний роки (статзвітність за формою 1-токсичні відходи, 14-МПТ, довідка про стан утворення, зберігання та демеркурізації ртутьвмісних відходів (люмінесцентних ламп)) ;
10.Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи щодо об’єктів поводження з відходами (м. Київ, вул. . Некрасівська, 10/8 тел. 216-47-75);
11.Інформація стосовно розміщення відходів, накопичення за попередні роки (включено до п. 5);
12.Наказ про призначення відповідальних осіб у сфері поводження з відходами;
13.Звіт про виконання планових заходів у сфері поводження з відходами за попередній рік;
14.Перспективний план заходів у сфері поводження з відходами, спрямований на запобігання або зменшення обсягів утворення відходів і запобігання їх негативного впливу на навколишнє природне середовище та здоров’я людини;
15.Копії Дозволу та ліміту на розміщення відходів у 2011 р. ;

Документи подаються у Єдине вікно в м. Києві, та розглядаються в Державному Управлінні Екології та Охорони Навколишнього Природного Середовища. Для області документи подаються та розглядаються в «Управлінні Екології Київської Області».
Остальные ответы
Настя Бурундук Ученик (177) 2 года назад
Это разрешительная документация для предприятий любых видов.
Андрей Андреев Ученик (128) 2 года назад
В г. Киев, я знаю разрабатывают ТОВ УНК "Биос". Работают по безналичному расчету. тел. 067-447-37-71, Богдан Лариса Петровна, это номер директора. А если нужно по безналичному расчету и недорого, тогда звоните 0668448753, Алексей, он нам подготавливал этот пакет документов, расчет, мы только отнесли в экологию и все. И недорого!