
як можна знайти місце знаходження людини за номером телефона

Наталя Голядинець Ученик (97), закрыт 2 года назад
Лучший ответ
левозадний коте Гуру (2538) 2 года назад
За мобільним чи домашнім? Якщо знати, як приблизно працює стільниковий зв’язок, то вичислити людину за мобільним стає досить просто: був навіть випадок наведення ПРР ракети (х-58, чи якоїсь іще) на сигнал мобільного телефону, хоча, я впевнений, дещо тут прибрехано. Проблема у тому, що доступ до цієї інформації вам ніхто просто так не дасть. Зі стаціонарними телефонами все набагато простіше: кожен номер прив’язаний до конкретної точки, що розташована у конкретній квартирі. Якщо хочете когось знайти таким чином - качайте "Базу 09". І, дозвольте зробити Вам малесеньке зауваження, добре? Це російськомовний проект, і далеко не всі його користувачі розмовляють українською, тож, будьте так ласкаві, задавайте питання російською.
Остальные ответы
Борис Иванов Мастер (1446) 2 года назад
такая услуга есть в мобилках у некоторых операторов, чтобы родители могли детей отслеживать, а в остальном через полицию - по их официальному запросу им выдадут такую инфу.. . связи решают все вопросы по всей связи ну и конечно по местоположению... о как.. .