Mail.RuПочтаМой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоискВсе проекты

со скольки лет можно летать на самолете без сопровождения взрослых ???(из Киева в Лондон)

Ученик (210), закрыт 1 год назад
Лучший ответ
Глава 2. Перевезення дітей та вагітних жінок

1. Дітьми на повітряному транспорті вважаються немовлята (infant - INF) до 2 років та діти (children - CHD) віком від 2 до 12 років.

2. Діти віком до 2 років перевозяться без надання окремого місця, а віком від 2 до 12 років - на окремому місці.

3. Діти можуть перевозитися як у супроводі, так і без супроводу дорослого пасажира за умови дотримання вимог, визначених у пунктах 4 - 8 цієї глави.

4. Як діти, що подорожують без супроводу дорослого пасажира, можуть перевозитися діти віком від 2 до 12 років. На прохання батьків або опікунів діти до 16 років можуть також перевозитися за категорією "дитина, що подорожує без супроводу".

5. Перевізник самостійно визначає з/до якого віку приймає дітей до перевезення без супроводу дорослого пасажира.

6. Діти, що подорожують без супроводу, приймаються до перевезення після заповнення батьками або опікунами відповідних належно оформлених документів та оплати послуги, що встановлюється перевізником.

7. Вік дитини визначається на дату початку перевезення від аеропорту відправлення, зазначеного у перевізному документі.
Источник: Правила повітряних перевезень пасажирів і багажу України
Остальные ответы
С 18-ти лет
с 16
На сайте авиакомпании поинтересуйтесь, все по-разному разрешают.
Как только в туалет самостоятельно научился ходить, так и лети. В правилах перевозчика оговорено, как летать детям.