Mail.ruПочтаМой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоискСмотриComboВсе проекты

Девушки! Он дарит Вам вазу специально для того, чтобы Вы, не зная, куда её лучше поставить, впали в депрессию?

РедАнд Гуру (4745), закрыт 12 лет назад
Лучший ответ
Анимешка Гуру (4193) 12 лет назад
Подарував мені книгу - натякає, що я дурка. Подарував дві книги - натякає, що я дурка й мама моя дурка. Подарував три книги - натякає, що він переїжджає до мене з усіма речами. Подарував квіти - натякає на мою заурядність. Мов, цій пересічній дурці, як завжди, даси квітів, вона й заткнеться. Він подарував мені три троянди - одну як звичайно, про запас, раптом втрачу, а двома точно на похорони натякає. Запросив мене в ресторан, щоб я знову там напилася й танцювала голою на столі. Він подарував мені путівку на Мальдиви, щоб я поїхала, забула закордонний паспорт і гроші й на митниці виглядала як дурка. Подарував мені пляшку французького вина, щоб самому її й випити! А потім ще за горілкою побіжить! А я його чекай знову. Запросив мене в казино, тому що дуркам везе. Подарував мені фен, щоб мене струмом убило у ванні! Подарував мені скульптуру якогось невідомого скульптора, щоб я, як дурка, не могла подругам сказати, хто її виліпив! Подарував намисто, щоб я один раз за який-небудь цвях зачепилася, і мені голову відірвало! Подарував туфлі на низькому каблуці - хоче мене принизити. Купив туфлі на високому каблуці. Хоче, щоб я ноги собі переламала, стала інвалідом, і потім можна було ортопедичне взуття із знижкою брати! Він написав на асфальті під моїми вікнами: "Я тебе люблю, Зіна! " Я це йому, гадові, ще пригадаю, а Зінку вб'ю. На листівці написав, що чекав мене все життя - натякає, що я спізнилася на побачення. Або що я дуже стара. Він подарував мені вазу, щоб я, не знаючи, куди її краще поставити, упала в депресію. Подарував диск із записами Діми Білана - хоче, щоб я ходила із заплаканими очами й нікому, крім нього, була не потрібна. Подарував мені цифровий фотоапарат, щоб я з розуму зійшла, читаючи інструкцію.
Остальные ответы
Анюта Знаток (312) 12 лет назад
где то я это уже слышала:)
Pchelomayka Профи (896) 12 лет назад
он просто возможно не знает, что подарить))
... Гуру (2986) 12 лет назад
Интересно, это многие мужчины, что ли, дарят вазы? Мне вот мой тоже подарил на НГ. :-) Депрессии никакой не было, хотя куда деть - не понятно, а было просто приятно от того, что он сделал мне подарок. В принципе, мне было всё равно, что он подарит, но сам факт подарка очень сильно поднял настроение.
Светлана Киричкова Мастер (2190) 12 лет назад
А ты посмотри на это с другой стороны! Вдруг он будет тебе каждый день цветы приносить, вот ты и будешь их ставить в вазу, которую подарил тебе ОН! Не расстраивайся!:)
Юля Филина Профи (865) 12 лет назад
Специально для того, чтобы вы в состоянии этой самой депрессии разбили ее об его голову;)
Голдобин Дориан Мастер (2355) 12 лет назад
Обычная история: вазы дарят, чтобы человек мучался, куда ее поставить,
цветы - чтобы не знала куда воткнуть,
духи - чтобы она воняла,
драгоценности - чтобы ее ограбили на улице,
целует, чтобы заразить,
да и женится лишь затем, чтобы сгубить её всю молодость.. .
и т. д. и т. п.
...не напоминает ли вам это что-то знакомое, от психологии глупых тёщ ?
Екатерина Колодзева Профи (762) 12 лет назад
если мне и дарили вазу, то только с цветами, и меня такие вопросы не мучают, потому что я всегда знаю куда поставить или положить его подарки.