Mail.ruПочтаМой МирОдноклассникиВКонтактеИгрыЗнакомстваНовостиПоискОблакоVK ComboВсе проекты

Хочу чтобы вы красивую песню послушали... легкую, светлую и ободряющую... в моем мире верхняя самая..

неВера Искусственный Интеллект (132690), закрыт 14 лет назад
Лучший ответ
Пользователь удален Гуру (2964) 14 лет назад
Ладно послушаю....))))))))) Привет!!!! Чмок!!!!))))))))))
Остальные ответы
Одесситка Оксаночка Искусственный Интеллект (227150) 14 лет назад
ВОГОНЬ.... Ната-ли

Вступ: A A*

Dm A#
Вогонь очей твоїх для мене догорів.
A Dm C A#
Не сталось так, як ти цього хотів.
Gm
Усе, що було, не забула я,
A A*
Але в душі я залишаюся твоя.

Вже зник той світ, де були ми разом.
Та серце рветься до тебе знов і знов.
Я знаю: ти ще не забув,
Як у моїх обіймах ти тонув.

Приспів:
Dm Gm C A7
Я не проживу без тебе це життя.
Dm Gm C F A7
Ти повіриш знов у мої почуття.
A# C
Пройдуть роки - і ми згадаєм все.
A Dm C
Та сніг вже всі дороги замете.
A# Gm A A*
Не проживу без тебе я життя.

Програш: Dm A# C A (2)

Затихли хвилі наших почуттів.
А може, сталось так, як ти хотів.
Не варто знати це тобі,
Що лиш твій образ у моїй душі.

Em Am
Проникнути я хочу в твої сни,
H Em D C
Хоч там нема для мене новизни.
Am
Повір, не хочу зла тобі.
H H7
Згадай мене хоч раз у світлім дні!

Приспів:
Em Am D H7
Я не проживу без тебе це життя.
Em Am D G H7
Ти повіриш знов у мої почуття.
C D
Пройдуть роки - і ми згадаєм все.
H Em D
Та сніг вже всі дороги замете.
C Am H H7
Не проживу без тебе я життя.

Em Am D
Я не проживу без тебе це життя.

С (перехід на виконання Приспіву
на півтона вище, тобто з F) **
Приспів.

Програш: Em Am Em Am Em

А ВОТ ЭТО МОЯ И МОЕГО ЛЮБИМОГО ЛЮБИМАЯ ПЕСНЯ.
Елена К. Искусственный Интеллект (435280) 14 лет назад
все гениальное просто) мне понравилось)
целюлю)