Mail.ruПочтаМой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоискСмотриComboВсе проекты

Как перевести с Таджикского следующий текст

Aleksey Meshalnikov Профи (762), закрыт 12 лет назад
ман дигар Танхонаям, байни замину осмон,
ман дига мавзунаям бo пандахои гамаён
ман дига нозирнаям дар рохи холии чахон
ман дига мавзунаям бо пандахои гамён
чони ман омади,сад сoл гар дер омади,
чони ман хуш омади сад сар гар дер омади
маро бибус булав зи хаки кахр,
макун нози дуруд ту дар забонам,
маро бишнос бо чашми мухабат,ки бе ишку хавас бе зори чонам,
манам дар чашмаи чашми ту хохам
бубинам оламе ру бо ту зебо,
ба мизони ба дуне кард кузорам
мане сода ба ду неки чахонро
хеч кас чун ман наменозад,таманои туро,
хеч кас туро намебахшад гунохои туро,
сад сoл гар дер омади чони ман хуш омади
Лучший ответ
Гостья Ученик (127) 12 лет назад
Я в принципе могла бы Вам помочь.... Но САМ Так САМ!! ! =)))))))))))))))))
Остальные ответы
VoVaN SPb Гуру (4414) 12 лет назад
Наверно долго печатал! Незнаю...
Maryna Huber Мудрец (14634) 12 лет назад
Привет, Вы с этим эпохальным текстом сами здесь регулярно появляетесь, или подлые конкуренты плагиатом занимаются?
Мусик Гусик Мастер (1525) 12 лет назад
Так, все забыли про таджикский, переключаемся на китайский, у меня завтра зачет.

Название уже перевел: "Поездка к озеру Куантанг весной"
Неизвестно Знаток (417) 4 года назад
ахсан чони ман как перевести на русский
Евгений Павлов Ученик (111) 11 месяцев назад
╚═►Это песня о любви. Признание парня девушке! долго переводить просто ..