
Как будет звучать по Украински фраза''Пролетарии всех стран соединяйтесь''

Пользователь удален Ученик (76), закрыт 13 лет назад
Лучший ответ
Lolik Оракул (66453) 13 лет назад
Давайте выращивать свиней вместе )))))
Остальные ответы
Натания Оракул (73510) 13 лет назад
голодранцы усих стран, гоп до кучи!
Олекс Гуру (4986) 13 лет назад
Пролэтарii усiх стран еднайтесь!!
Игорь Просветленный (21896) 13 лет назад
Злидні всіх країн єднайтеся
Источник: Привіт
Регина Гуру (3598) 13 лет назад
Все пролетели ...и соединеняться поздно.
qqq Профи (806) 13 лет назад
друзі....пролетарії усіх країн і усього світу, візьміться за руки, відчуйте тепло свого брата, товариша та сусіда.... зрозумійте, що всі ми повинні бути як єдине ціле, як те, за що боролися наші діди та прадіди... воз'єднаймося, брати мої...."....ггггг, именно так и звучит))))