Mail.ruПочтаМой МирОдноклассникиВКонтактеИгрыЗнакомстваНовостиПоискОблакоComboВсе проекты

кто такие морамоты?

Пользователь удален Профи (554), закрыт 14 лет назад
Лучший ответ
Татьяна Карпачёва Мудрец (15406) 14 лет назад
А кемат – кемезеват: рана валске жойсэ мольсь пиземе, ушодовсь покшчись, менельсэнть налксезевсь чипаесь. Сонгак кеняркшнось ломантнень марто вейсэ. Киштемат, МОРАМОТ… Покшчинь мазый тюстнэ весе понгсть фотохудожниктнень объективс…

Морамот-киштемат - концерт. (Коми)
Источник: http://www.info-rm.com/er/newspress/newspress_detail.php?ID=2144
Остальные ответы
Irina Trifonova Мастер (2047) 14 лет назад
Честное слово, я не знаю!
astanis1999@mail.ru Мастер (1481) 14 лет назад
Может, морамои?
Это зануды жадные.