Mail.ruПочтаМой МирОдноклассникиВКонтактеИгрыЗнакомстваНовостиПоискОблакоVK ComboВсе проекты

хелп Укр.мова

sai anbu Ученик (60), закрыт 14 лет назад
(Впр110) Складіть і запишіть дев'ять речень ыз будь-якими формами дыєcлыв, що з НЕ завжди пишуться разом .
Лучший ответ
Mystery Angel Гуру (4815) 14 лет назад
не з дієсловами пишеться разом коли слово без не не вживається: ненавидіти, незчутися
або коли стоїтьпрефікс недо: недобачити, недоробити, недочувати
Остальные ответы
OdysseyMAN Мыслитель (5513) 14 лет назад
ненавидеть, невзлюбить, негодовать, неволить, неистовствовать, нездоровится, неймется, несдобровать.. . ссори. . всего 8... больше не могу придумать