Mail.ruПочтаМой МирОдноклассникиВКонтактеИгрыЗнакомстваНовостиКалендарьОблакоЗаметкиВсе проекты

Напишите не большое сочинение на казахском языке на тему "Компьютер"

Yuri Plisetsky Ученик (117), закрыт 6 лет назад
Лучший ответ
Белочка ^_^ Ученик (138) 6 лет назад
Менің ойымша, бұл менің компьютер нені білдіреді туралы ойладым ешқашан, бірақ әлі күнге дейін ол қызықты мәселе. компьютерлік сондықтан берік менің күнделікті өмірде шағым берді, және де ұзақ Өйткені барлық бөлігі болды, ол оны байқамайды тоқтатты және ол туралы ойлаймын. Қажетінше Мен жай ғана пайдаланыңыз. Бірақ ол әрдайым дерлік қажет екен. Сіз эссе жазғыңыз келсе, Мен компьютердің көмегімен қайтадан, сіз кейбір ақпаратты таба келсе, Мен интернет оны іздеу компьютердегі оны теріңіз. Ол әлдеқайда ыңғайлы және уақытты үнемдейді, өйткені тіпті фильмдер біз ұзақ, интернетте күттім. Өйткені, осындай мақсатында өте сирек жарнаманы болғызбау мүмкін.
Белочка ^_^Ученик (138) 6 лет назад
Енді сіз жасау керек барлық құжаттар, сіз қателер тексеру үшін немесе оңға жобалау ұсыныстар таба аласыз компьютерде, жинаған. Компьютер қатені тексереді, ол сенеді, барлығын дерлік жасай алады, ол компьютермен бірге бұрыс нәрсені атап көрсетеді, сіз, фильмдерді көріңіздер кітап оқып, музыка тыңдауға болады. Ол қазір ғана компьютерді қажет ететін құрылғыларда көп болуы қажет бұрын Бұл не болды. Бұл, әрине, бәрі қазір компьютерді пайдалану және барлық өте қуаныштымыз, өте ыңғайлы болып табылады және.

Компьютерлік айтарлықтай уақытты үнемдеуге көмектеседі, дегенмен, екінші жағынан, керісінше, ол оны қабылдайды. Біз компьютерге кейбір ойындар ойнап бастау немесе достарыңызбен сәйкес Мысалы, егер, уақыт ғана ұшады, және ешкім қалай жүріп жатыр тез байқайды. Осыған байланысты, сіз ештеңе қуы
Остальные ответы
Невидимый Мудрец (13734) 6 лет назад
у меня есть 6 страниц оценка 5 стоит
Merfes07Мудрец (11607) 6 лет назад
и все? ну ты двойшник
Кан Мо Мастер (1399) 6 лет назад
ра ика тороар хирбере мербереи, мусак арога митсафа, кыргыз ара огона ива ткан, шволь мана торанмиста
Pudge Ученик (219) 6 лет назад
"Небольшое" пишется слитно. Научись сначала писать и будет тебе сочинение.
Тигр Ученик (116) 3 года назад
выыыаывалдвыфджолптывпьдбвыжлащвхопзшрктльслщмокпршктущцхьлзсцхОЙПКШРҢКЩЬЛУЗЦАЩОКПШЩЦУЛАПОКУЛЙаопшкцуошАПКЭТЩШОПУРЫШК