Mail.RuПочтаМой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоискВсе проекты

как звучит фраза "Я люблю тебя!" на твоем родном языке?

Профи (560), закрыт 3 месяца назад
Лучший ответ
Я хочу тебе цілувати і вічно кохати тебе!
І кожного ранку торкатись своїми губами!
Я можу прожити без їжі, повітря і без води,
Але мені важко прожити без тебе і кілька хвилин!
Я хочу почути твій голос, твій ніжний і лагідний сміх!
І хочу відчути твій дотик, цей дотик твоїх ніжних рук!
І жар твого тіла відчути і пристрастний подих із губ,
і ніжно рукою торкнутись до тіла твого хоч на мить!
І пестити твоє волосся,
І тихо шепнути тобі - Я ТЕБЕ до нестями КОХАЮ!!! (читай полностью, а выделенное-особенно!)
Остальные ответы
Мый тыйым йоратем. Марийский
Дела Добра- покажут мое отношение к
Слово Любовь в значение: Творить добро
я цябе кахаю.
белорусский
ну блин нашли иностранца) так и звучит...
Заказать стриптизера и мужской стриптиз в СПБ недорого
strip-deluxe.ru/
Заказ стриптизеров на дом, корпоративную вечеринку, в клуб, в подарок на день рождения по лучшим ценам в Санкт-Петербурге с выездом в любую ...
В стране где я вырос - "Еу те юбеск"
Ой! Я не успел ответить )