Mail.RuПочтаМой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоискВсе проекты

Можете дать молитву мученику Евгению? Его память 26 декабря ( по новому стилю)

Мастер (2393), закрыт 3 месяца назад
Лучший ответ
Мученик Твой, Господи, Евгений, во страдании своем венец прият нетленный от Тебе, Бога нашего; имеяй бо крепость Твою, мучителей низложи, сокруши и демонов немощныя дерзости. Того молитвами спаси души наша.
Величание

Величаем тя, страстотерпче святый Евгений, и чтем честная страдания твоя, яже за Христа претерпел еси.
Остальные ответы
Пусть читает псалмы и учится молиться.
Комментарий удален
Халев Оракул (70753) Мученник Евгений.
Му́ченик всечестны́х све́тлость, / пяточи́сленных страстоте́рпцев воспое́м, / сла́ву земны́х презре́вших, / со́лнца све́тлаго Евстра́тия, / прему́драго вити́ю со страда́льцы, / на огнь и му́ки дерзну́вших за всех Царя́ Христа́/ и от престо́ла Того́ сла́вы по́честьми венце́в обдаре́нных. / Тех моли́твами, Христе́ Бо́же, // спаси́ ду́ши на́ша.
На молитву вдохновляем Сам Бог, ОН дает и молитвенные слова.
Если Евгений поверит Богу, то сможет и молится ЕМУ !
"Дать молитву" человек не может.