Mail.ruПочтаМой МирОдноклассникиВКонтактеИгрыЗнакомстваНовостиПоискОблакоComboВсе проекты

Английский!! Помогите, пожалуйста)

Liliya Takalova Ученик (104), на голосовании 1 месяц назад
. a) Раскройте скобки и употребите глагол в нужном времени, лице, числе и залоге;
b) переведите текст письменно;
c) задайте к тексту 5 вопросов различных коммуникативных типов.
On marketing
Originally marketing (to mean) to help to avoid overproduction. Now marketing (to consider) to be a system of all business activities of a company in respect of coordinating supply and demand for the goods produced. It (to include) such essential elements as planning, market research, new product development, sales, communications and advertising.
While speaking of marketing planning, one should (to think) first of all of the so-called controllable and uncontrollable factors. The controllable factors (to be) the following: product, price, place and promotion; the uncontrollable ones are environmental factors.
Market research (to concern) first of all with product choice study and the study of competitors’ interests and their claims. The most popular methods of conducting marketing research (to be) observation, survey, experiment and public opinion polls through different channels.
Attitudinal research should (to affect) the product to be produced, so production (to base) on marketing intelligence study. Marketing (to investigate) stages before, during and after production and also stages following sales.
Sales always (to involve) with customers service of all kinds. Markets for consumer products (to segment) on the basis of demographical and psychographic data research.
The communications mix (to comprise) advertising, public relations, direct mail and special events such as product shows, conferences and exhibitions. Advertising (to be) an important means of promoting the goods that (to produce) already as well as new lines in business. Nowadays there (to be) special departments and agencies dealing with advertising. Different kinds of mass media – TV, radio, newspapers, cinemas, magazines and posters – (to use) for advertising aims. Special leaflets, booklets and other printed matter with the information about goods may be published for the same purpose. The choice of media for advertising (to depend) on the kind of goods and on the local conditions and people’s habits.
Голосование за лучший ответ
женя зиницикен Ученик (137) 1 месяц назад
Ты не туда зашёл, иди в znanija.com спрашивай
Саша Курсаков Мастер (2221) 1 месяц назад
Good morning! Hello! Hi!
Be happy!
Be nice!
Be healthy!
God bless you!
Have a nice day!
Have a nice life!
Thank you! Thanks! Thank you very much! Many thanks! Thanks a lot!
Good luck!
See you!
Данил КуприковГуру (3675) 1 месяц назад
Все равно удалила
I am Happy Мыслитель (5555) 1 месяц назад
A.

was meant
is considered
includes
think
are
is concerned
are
affect
is based
investigates
are always involved
are segmented
comprises
is
are already produced
are
are used
depends

B

О маркетинге
Первоначально маркетинг был призван помочь избежать перепроизводства. В настоящее время маркетинг рассматривается как система всей хозяйственной деятельности компании в отношении координации спроса и предложения на производимые товары. Она включает в себя такие важные элементы, как планирование, исследование рынка, разработка новых продуктов, продажи, коммуникации и реклама.
Говоря о маркетинговом планировании, следует в первую очередь думать о так называемых контролируемых и неконтролируемых факторах. Контролируемыми факторами являются следующие: продукт, цена, место и продвижение; неконтролируемыми факторами являются факторы окружающей среды.
Исследование рынка связано, прежде всего, с изучением выбора продукта и изучением интересов конкурентов и их устремлений. Наиболее популярными методами проведения маркетинговых исследований являются наблюдение, опросы, эксперимент и получение общественного мнения из различных источников.
Исследование отношения потребителей к продукту может повлиять на сам продукт, поэтому производство опирается на данные маркетинговой разведки. Маркетинг исследует этапы до, во время и после процесса производства, а также этапы продаж.
Продажи всегда связаны с обслуживанием клиентов всех видов. Рынки потребительских товаров сегментируют на основе демографических и психографических исследований.
Коммуникационный комплекс включает в себя рекламу, связи с общественностью, прямую почтовую рассылку и специальные мероприятия, такие как выставки продукции, конференции и выставки. Реклама является важным средством продвижения произведенных товаров, а также новинок, которые только планируют выпустить. В настоящее время существуют специальные отделы и агентства, занимающиеся рекламой. В рекламных целях используются различные виды средств массовой информации – телевидение, радио, газеты, кинотеатры, журналы и плакаты. Для этой же цели могут издаваться специальные листовки, буклеты и другая печатная продукция с информацией о товарах. Выбор средств для рекламы зависит от вида товара, а также от местной среды и привычек людей.

С
1. Why is advertising an important means of promoting the goods?
2. Is marketing considered to be a system of all business activities of a company in respect of coordinating supply and demand for the goods produced?
3. The most popular methods of conducting marketing research are observation, survey, experiment and public opinion polls through different channels, aren't they?
4. Should one to think first of all of the so-called controllable or uncontrollable factors?
5. What kinds of of mass media are used for advertising aims?
Данил КуприковГуру (3675) 1 неделю назад
Сколько делал по времени?
I am Happy Мыслитель (5555) Данил Куприков, Не помню
Похожие вопросы