Может ли букинг забанить аккаунт что невозможно будет оплатить
Иван Петров
Ученик
(195),
на голосовании
11 месяцев назад
Здравствуйте. Началось всё с того что мы забронировали аппаратаменты в Париже на 11 ночей с 9 по 20 апреля. Почти сразу же пришли сообщения от владельца апартаментов сообщения в what's up что он видит наше бронирование и подтверждаете ли ваше бронирование. Мы ничего не стали отвечать во первых мы what's up почти не пользуемся а пользуемся Viber к тому же есть срок бесплатной отмены до которого мы можем принять решение а это неделя или две две до предполагаемой поездки к тому же планы могут поменяться может не получится на эти даты. Он через неделю опять пишет но уже с требованием чтобы мы отменили это бронирование. Мы решили если он такой агрессивный хозяин зачем такое бронирование ну и отменили. После этого начались у нас проблемы с бронированием примерно через две недели,на последнем шаге когда идёт подтверждение бронирования мы используем PayPal появляется ошибка Payment "Something went wrong. Unfortunately, an error has occurred. Your payment was successful, but we were unable to book accommodation for you. We will automatically refund your funds within 24 hours." А через некоторое время примерно полчаса приходит два сообщения .Failed to make a reservation - see the options You recently tried to book the .........
Due to the delay, the booking was not completed in our system, But your map data is still there.., It is scheduled to be written off..
We can book this place for you again. If it is still available at the same price, We use the same map data., To complete the booking, And you don't have to do anything...
If we do not receive an answer from you within 30 minutes (until 03:29 CET 26 Feb. 2024), We will automatically cancel the scheduled payment., and no funds will be debited from your card on the date of payment. А через полчаса ещё одно Your booking couldn’t be confirmed Hi ......, Unfortunately, there was a problem with processing your booking at Hotel Panorama and we weren’t able to confirm your reservation. As your payment has already been processed, we have automatically started the refund process. Refunds usually arrive in your account within 7-12 days, though this may vary. These additional details may be helpful to track your money with your account provider or our team. Написал в службу поддержки booking ответ такой Edgaras B., Customer Service Hello.... First of all, I apologize for the inconvenience caused. You are unable to book accommodation, as there may be something in your booking history or in the data you entered earlier, which led to this situation. Unfortunately, due to the confidentiality of the information, we cannot specify in more detail. Please accept our sincere apologies. have a good day!. Может ли такое быть что я попал в бан от букинга и теперь кроме как заново создавать аккаунт у меня нету выбора как я понимаю звонить им бесполезно. если что аккаунт 7-8 лет genius второго уровня к тому же у меня на нём есть действующие брони.
"Something went wrong.
Unfortunately, an error has occurred. Your payment was successful, but we were unable to book accommodation for you. We will automatically refund your funds within 24 hours." А через некоторое время примерно полчаса приходит два сообщения .Failed to make a reservation - see the options
You recently tried to book the .........
Due to the delay, the booking was not completed in our system, But your map data is still there.., It is scheduled to be written off..
We can book this place for you again. If it is still available at the same price, We use the same map data., To complete the booking, And you don't have to do anything...
If we do not receive an answer from you within 30 minutes (until 03:29 CET 26 Feb. 2024), We will automatically cancel the scheduled payment., and no funds will be debited from your card on the date of payment. А через полчаса ещё одно Your booking couldn’t be confirmed
Hi ......,
Unfortunately, there was a problem with processing your booking at Hotel Panorama and we weren’t able to confirm your reservation.
As your payment has already been processed, we have automatically started the refund process.
Refunds usually arrive in your account within 7-12 days, though this may vary.
These additional details may be helpful to track your money with your account provider or our team. Написал в службу поддержки booking ответ такой Edgaras B., Customer Service
Hello....
First of all, I apologize for the inconvenience caused.
You are unable to book accommodation, as there may be something in your booking history or in the data you entered earlier, which led to this situation.
Unfortunately, due to the confidentiality of the information, we cannot specify in more detail. Please accept our sincere apologies.
have a good day!. Может ли такое быть что я попал в бан от букинга и теперь кроме как заново создавать аккаунт у меня нету выбора как я понимаю звонить им бесполезно. если что аккаунт 7-8 лет genius второго уровня к тому же у меня на нём есть действующие брони.