Mail.ruПочтаМой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоискСмотриComboВсе проекты

Хочу спитати, як там у вас в усіх справи, як живеться?

Роман Антоненко Мастер (2138), закрыт 11 лет назад
Лучший ответ
Аида Просветленный (36114) 11 лет назад
Эптеп-септеп Кудайга шугур журобуз:)) )
Роман АнтоненкоМастер (2138) 11 лет назад
дуже вдячний за відповідь!
Аида Просветленный (36114) ( Ничего, помаленечьку-потихонечку живём)
Остальные ответы
Мойше Богуславский Мудрец (10389) 11 лет назад
Люди кажуть про наше життя, що можна жити краще.
Борис Искусственный Интеллект (137310) 11 лет назад
Ми в цьому світі нічого немаємо, тому що нічим неволодієм