Mail.ruПочтаМой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоискСмотриComboВсе проекты

Всіх Християн с Великоднем!

Юлёк Мыслитель (6031), закрыт 11 лет назад
З Воскресінням Христовим щиро Вас вітаю!
Жити в радості й любові від душі бажаю!
Запашною нехай буде Великодня Паска
І до віку буде з Вами світла Божа ласка!
Хай Божа матір Вас охороняє,
А Дух Святий здоров'я посилає.
Господь дарує Ангела з небес!
- Христос Воскрес!
- Воістину воскрес!
Лучший ответ
Коша Искусственный Интеллект (105252) 11 лет назад
Воістину Воскрес! Зі святом Воскресіння Христового всіх добрих людей!

Христос Воскрес! Усе радіє,
Сміється сонечко з небес,
Прозора річечка леліє -
Христос Воскрес!
Христос Воскрес!
Остальные ответы
Оля Мыслитель (6259) 11 лет назад
Воістину Воскрес! Вас теж з наступаючим святом Христового воскресіння!
Василий Аношко Оракул (51558) 11 лет назад
Вси, как ты выразился, християне, уже отхерачили свои Паски в Великий пост, только православные дожидаются благодатного огня.
Золотце Екатерина Профи (546) 11 лет назад
Стукнимся же яйцами по этому поводу!! !