
Що таке метафора (приклади)

Ученик (148), закрыт 7 лет назад
Бажано українською
Лучший ответ
Метафора - це слова в переносному значенні.

Метафора - один з різновидів лексико-семантичного способу словотворення, тобто перенесення назви з одного предмета на інший на основі подібності: 1) зовнішніх ознак, 2) структурного, 3) функціонального.

Метафора - це літературознавча поняття. Метафора - це троп, то є якийсь образ, заснований на вживанні слів у переносному значенні. Сенс метафори як стежка в тому, щоб посилювати емоційну виразність мови. Метафора є перенесення властивостей одного предмета на інший за принципом їхньої подібності. Приклади метафор: «золоте волосся» , «сонячна посмішка».
Остальные ответы
Ні,це приклади епітетів, метафори: сніг іде, сонечко встало