
що таке культура?

Ученик (95), закрыт 5 лет назад
Лучший ответ
Культу́ра (лат. colere — «населяти» , «вирощувати» , «сприяти» , «успадковувати» ) — сукупність матеріальних і духовних, нематеріальних цінностей, створених людством протягом його історії. Це поняття може вживатися в таких значеннях:

* Рівень розвитку суспільства у певну епоху.
* Те, що створюється для задоволення духовних потреб людини.
* Освіченість, вихованість.
* Рівень, ступінь досконалості якої-небудь галузі господарської або розумової діяльності.
* Алгоритми людської поведінки і символічних структур, які надають цій поведінці сенсу і значимості[Джерело?] .

Поняття культура об'єднує в собі науку (включно з технологією) і освіту, мистецтво (літературу та інші галузі), мораль, уклад життя та світогляд.
Остальные ответы
соответствие мер и действий в определенное данным обществом.