Mail.ruПочтаМой МирОдноклассникиВКонтактеИгрыЗнакомстваНовостиПоискОблакоVK ComboВсе проекты

что такое ПРИУСАДЕБНЫЕ ЗЕМЛИ?

Кашка Малашка Мастер (1063), закрыт 10 лет назад
Лучший ответ
иришка островерхая Мыслитель (8526) 10 лет назад
ответ такой
121 ст. Земельного Кодекса.
Громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах.
п. Г. для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд ( присадибна ділянка) у селах- не більше 0,25га, в селищах – не більше 0,15га., в містах – не більше 0,1га.
«Інструкція про порядок проведення технічної інвентаризації нерухомого майна»
Наказ Державного Комітету Будівництва №127 24. 05. 2001р.
Присадибна земельна ділянка – земельна ділянка (обмежована, забезпечена виїздом на вулицю, провулок тощо) , на якій розміщені житловий будинок з безпосереднім виходом на ділянку, допоміжні будівлі та споруди, сад. город тощо)
Остальные ответы
Маста Мастер (2026) 10 лет назад
Земли принадлежащие хозяину усадьбы!
Маша, 6 класс
Anniyan Просветленный (43747) 10 лет назад
Земля при комплексе построек