Mail.RuПочтаМой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоискВсе проекты

Будьте добры, помогите решить задачу по уголовному процессу. Уголовный процесс в Украине. Задача.

Мыслитель (5220), закрыт 6 лет назад
Завдання.
Свідок Соболева при розгляді судом кримінальної справи про замах на групове згвалтування потерпілої дала завідомо неправдиві показання. У зв"язку з цим суд, порадившись на місці, виніс ухвалу про порушення що до Соболевої кримінальної справи за ч.1 ст.384 КК України.
Які порушення вимог кримінально- процесуального закону допустив суд.
Лучший ответ
суд возбуждает. может нужно было постановлениетот одного судьи. а не ухвала от 3
Остальные ответы
Господи - уголовно-процессуальное право Незалэжной - эт не про нас.