
у есть кто-нить с украины

Anikey Scovorodker Гуру (4197), закрыт 14 лет назад
напишите на родной мове, а то грусно что-то
Лучший ответ
Пользователь удален Гуру (4230) 14 лет назад
Синку, та чого ти сумуєшь!
Все гаразд!
Всі люди брати!
То не є українці, що говорять про росіян москалі
То не є руські, що говорять про українців хохли
Що ж ми робимо з нашими країнами та людьми, чому нас лбами штовхаюсь?
Для кого це робиться?
Без надії сподіваюся на краще!
Москвичі! Приїджайте в гості! Не слухайте своє телебачення! Ми вас любимо!
Не всі тут в України придурки! Не всі!!!
Остальные ответы
Надежда Оракул (51665) 14 лет назад
на хохляндском чтоли??? я так не умею
Пользователь удален Мастер (1726) 14 лет назад
с украины есть, только в Москве все живут у меня все друзья и муж хохол
Оракул Оракул (68417) 14 лет назад
що тобі написати...я й сам нудьгую по Україні..і мови не чую роками...так тільки коли у відпустку або по роботі приїду....тужливо теж
.•°*°•Iva•°*°•. Мыслитель (9976) 14 лет назад
Чого ти кіцюня насупився?Ми з тобою рідненький!
Цьом цьом манюня!!!
Пользователь удален Знаток (393) 14 лет назад
Не нудьгуй брате, краще пива випий