Mail.ruПочтаМой МирОдноклассникиВКонтактеИгрыЗнакомстваНовостиПоискОблакоVK ComboВсе проекты

скажи менi чому неможу забути те чого нема?

Пользователь удален Просветленный (32462), закрыт 14 лет назад
бувае i таке))
Лучший ответ
Шевченко Мыслитель (5227) 14 лет назад
Тому що те, що є, не може замінити те, що могло би бути, але по якійсь причини цього немає
Остальные ответы
Кира Мастер (2295) 14 лет назад
Тому, що це зветься мрією, а мрії не забуваються! )))
Ромашев Павел Мастер (1756) 14 лет назад
Tiбi ни чего не скужути, потомучти твоя языканепонимати я. понити?
Алексей Вишенка Мудрец (10829) 14 лет назад
типа ...трудно вспомнить то чего не знаешь ???)))))))))))))))