Mail.RuПочтаМой МирОдноклассникиИгрыЗнакомстваНовостиПоискВсе проекты

«Дехто вмирає, так і не народившись» (П. Загребельний) Как вы думаете, что этими словами хотел сказать автор?

Ученик (117), закрыт 3 года назад
Лучший ответ
Это о людях, живущих пусто, бездарно, не принося пользы ни себе, ни другим. Они словно и не рождались.
Остальные ответы
Думка полягає у тому, що кожна людина у цьому житті повинна чогось досягти, інакше вона дарма народилась. Дехто і справді вмирає, так і не пізнавши присмак справжнього життя, він не скористався усіма можливостями, які йому надавалися, тому можна сказати, що його народження було лише формальним.