
разное

Eskimo Мастер (1901), закрыт 14 лет назад
разное
Лучший ответ
Svetlana Мастер (1452) 14 лет назад
Разное значит:
Кавачай
(С.Вакарчук)
Bm C#m
Пiсля дощу висохла нiч, вiтер погас.
D#m Bm
Ми не однi, ми не живi, виключiть нас!

Ти, як завжди, дивишся вниз, довго мовчиш.
Так не сиди, вимкни CD - ти ж не гориш.

Bm
Хочу - не хочу, знаю - не знаю.
G# F F#
Зимно. Налий менi чаю.
Bm
Було - не було, як нецiкаво.
G# F F#
Знаєш, налий собi кави.
F
I поспiши

I не для нас люди iдуть, люди стоять.
Це не для нас парами сплять, виключи час.

Ти не вогонь, i не вода, ти манекен.
Змило давно ангельский сад. Хочу назад.

Хочу - не хочу, знаю - не знаю.
Зимно. Налий менi чаю.
Було - не було, як нецiкаво.
Знаєш, налий собi кави.
I поспiши

Пiсля дощу висохла нiч, вiтер погас.
Ми не однi, ми не живi, виключiть нас!

Хочу - не хочу, знаю - не знаю.
Зимно. Налий менi чаю.
Було - не було, як нецiкаво.
Знаєш, налий собi кави.
I поспiши

C# F
Не така, як всi
Bm
Не така, як всi
C# F
Замовляй такси.
Bm
Не така, як всi

Замовляй такси
Не така, як всi
Ти не така, як всi
Ти не така, як всi

Замовляй такси
Не така, як всi
Замовляй такси
Ти не така, як всi
Замовляй такси...
ла-ла-ла... споем?
Остальные ответы
Пользователь удален Мастер (1741) 14 лет назад
::Он таки спел: :

- Ты заходи, если что...
Carriyng dead Мастер (1008) 14 лет назад
я буду краток
мне вас жаль люди!