


Перевести на английский! Спасибо!
3. Все услуги оплачены неделю назад.
4. Вам заменят гостиничный номер через час.
5. Чем известна Москва?
6. Кем разбито окно?
7. Моя одежда уже постирана?
8. С директором свяжутся по мобильному телефону.
9. Вас обслуживают? (Вами сейчас занимаются?)
10. Кому поставлен памятник?
11. Какую страховку вы хотите приобрести: комплексную, от ДТП или страхование водителя?
12. Я имею права с 1993г. и до сих пор в аварии не попадал.
13. Вы бы хотели машину с водителем или без?
14. - Что включено в стоимость аренды автомобиля?
- Неограниченный пробег, подача автомобиля и 15-процентный налог. Бензин и страховой полис – за дополнительную плату.
* * *
1. Нам понадобится экран, ноутбук, две розетки и канцтовары.
2. В вашем распоряжении кафедра для бумаг, подставка для наглядного материала, аудиовизуальная аппаратура и радио микрофон.
3. Наш бальный зал – просторная комната площадью 600 м2 и вмещает около 150 гостей банкетным стилем.
4. Наш выставочный зал легко превратить в два помещения для приемов с помощью перегородок.
5. С 3 по 5 августа в гостинице состоится партийный съезд. Им нужен зал заседаний амфитеатром, а также услуги фотографа и гида.
* * *
1. Мы приносим свои извинения за то, что заставили вас ждать.
2. Я прошу извинения за то, что вам доставили в номер не тот заказ.
3. Мы просим извинить нас за то, что не передали вам информацию вовремя.
4. Примите наши извинения за причиненные неудобства.
5. Позвольте уточнить все детали.
6. Я немедленно свяжусь с комнатным сервисом (со старшей горничной, со стойкой регистрации).
7. Я бы хотел пожаловаться дежурному администратору на вашего официанта.
8. Я прослежу, чтобы такое не повторилось.
9. Я немедленно распоряжусь, чтобы вам заменили номер (починили компьютер, принесли горячий стейк, проверили счет).
10. Если вы не вернете нам 100% стоимости, мы сделаем вам плохую рекламу
наверно гугл переводчиком автор вопроса умеет пользоваться, там ошибки
3. All services are paid for a week ago.
4. You would get a hotel room within the hour.
5. Than the well-known Moscow?
6. Someone's broken the window?
7. Are my clothes washed?
8. The Director will contact you by mobile phone.
9. You serve? (You're doing?)
10. To whom a monument?
11. What insurance you want to buy: a comprehensive, or from the accident insurance of the driver?
12. I have the rights since 1993. and still in the accident did not fall.
13. You would like the car with or without driver?
14. - What is included in the cost of renting a car?
- Unlimited mileage, car delivery and a 15% tax. Gasoline and insurance policy – for an additional fee.
* * *
1. We'll need a screen, laptop, two sockets and stationery.
2. At your disposal the Department for papers, a stand for pictorial material, audio-visual equipment and wireless microphones.
3. Our ballroom is a spacious room with an area of 600 m2 and can accommodate about 150 guests Banquet style.
4. Our showroom is easily converted into two reception areas with the help of partitions.
5. From 3 to 5 August at the hotel held a party Congress. They need a conference room amphitheatre, as well as a photographer and guide.
* * *
1. We apologize for keeping you waiting.
2. I apologize for the fact that you brought in the room the wrong order.
3. We're sorry for not gave you the information in time.
4. Please accept our apologies for any inconvenience caused.
5. Let me clarify all the details.
6. I will immediately get in touch with room service (with an older maid, with the reception).
7. I would like to complain to the Manager on duty on your server.
8. I'll make sure it does not happen again.
9. I'll arrange to get you a replaced the room (fixed the computer, got some hot steak, checked the account).
10. If you don't repay us 100% of the cost, we will make you a lot of bad publicity
3. All services are paid a week ago.
4. You replace hotel room in an hour.
5. The famous Moscow?
6. Who smashed the window?
7. My clothes have to wash?
8. Director will be contacted by mobile phone.
9. you serve? (You are now doing?)
10. To put a monument?
11. What kind of insurance you want to buy: the complex, from the accident or the driver's insurance?
12. I have the right since 1993. and I have not yet got into an accident.
13. Would you like a car, with or without a driver?
14. - What is included in the cost of renting a car?
- Unlimited mileage, vehicle supply and 15 per cent tax. Gasoline and insurance policy - for an extra fee.
* * *
1. We need a screen, a laptop, two outlets and stationery.
2. There is a Department for securities, stand for visual material, audio-visual equipment and a radio microphone.
3. Our ballroom - a large room of 600 m2 and can accommodate about 150 guests banquet style.
4. Our showroom is easy to turn in two reception areas by partitions.
5. From 3 to 5 August in the hotel held a party congress. They need amphitheater meeting room, as well as the services of a guide and photographer.
* * *
1. We apologize for having kept you waiting.
2. I apologize for the fact that you brought the wrong order to the room.
3. We ask to excuse us for not giving you the information on time.
4. Please accept our apologies for any inconvenience.
5. Let me clarify all the details.
6. I will contact immediately with room service (with an older maid to the reception).
7. I would like to report on duty on the administrator of your waiter.
8. I'll make sure this does not happen again.
9. I immediately give orders that you have replaced the number (repaired computer, brought the hot steak verified account).
10. If you do not return us to 100% of the cost, we will make you a bad publicity